lunes, 12 de mayo de 2014

QUE CANVIARIA JO PER A MILLORAR L’EDUCACIÓ?


Hui en classe hem debatut sobre que canviaríem per a poder millorar l’educació. S’han formulat diferents propostes però en la que em quede jo es en el sistema de avaluació.


El sistema que tots coneguem es el de fer un examen a final de curs i a partir de ahi traure una nota. En eixa nota també entren fer treballs...  Jo pense que es pot avaluar a l’alumne sense fer un examen final. Pot ser injust que tu estigues anant a classe tots els dies que estudies però que el dia del examen el poses nerviós i et isca mal i suspens. Però si per el contrari fas un seguiment continu de l’assignatura no fa falta que fages un examen final perquè el teu professor t’està avaluant diàriament. El problema d’aquesta avaluació es que els grups de classe han de ser reduïts, com a molt 20 persones, i açò ací no passa perquè som 80 persones aproximadament a classe.


2 comentarios:

  1. El problema de evaluar es más que un problema técnico. Si quieres saber más, consejo: http://rwww.unter.org.ar/imagenes/9986.pdf

    ResponderEliminar
  2. Pense molt paregut a tu Josep, encara que jo crec que si que hi hauría que fer examens, pero que contar molt poc en la nota final.

    ResponderEliminar