lunes, 14 de abril de 2014

MAL D'ESCOLA

Aquest llibre, Mal d'escola, de Daniel Penanc es una molt bona referència per a tots aquells que volen dedicar-se a ser mestres ja que conta la seua experiència com a alumne i com a professor després. el que narra Pennac son situacions que a tu com a mestre el pot passar i llegint aquest llibre el dones conter de com pots resoldre els problemes dels nens.

Com a experiència personal, em senc més o menys identificat en Pennac perquè jo en la meua etapa de secundaria vaig començar a suspendre i deixar d'anar a les classes perquè estava desmotivat. Però aleshores aparegué el meu tutor d'aquell curs i amb llargues xarrades durant l’últim tram del curs varen fer que a poc a poc reflotés. Les ganes que em transmetia per a que m’esforcés i aprofités el temps van fer que jo poguera aprovar totes les assignatures. 

Com a comentari final, recomane a totes aquelles persones que no han llegit el llibre per a que ho fagen. Es un gran llibre que et fa que aprengues molt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario