jueves, 22 de mayo de 2014

AUTOAVALUACIÓ

S’acosta el final i es el moment de les avaluacions, però en esta assignatura puguem autoavaluar-se. Educació del moviment ha sigut una assignatura diferent respecte a les altres ja que l’ensenyament ha sigut lliure, es a dir, cadascú s’ha posat les barreres per a l’aprenentatge.

Pel que fa el meu cas, ha sigut una assignatura de les que he treballat molt durant el quatrimestre, per no dir la que més. El meu seguiment ha anat de menys a més. El començament del curs em va costar adaptar-me i fer el seguiment quant toca. Els primer mes sincerament es va caracteritzar per les poques ganes de treballar que tenia. Però poc a poc anava agarrant el fil fins fer un bon seguiment de l’assignatura. A les poques ganes de treballar es podria afegir una causa, la incertesa de com fer el seguiment. Personalment no sabia que posar el blog, quina informació adjuntar al contingut de classe, li pegava moltes voles si era molt poc per a adjuntar-ho que si que pensarien els companys que podria estar mal i es podrien burlar... després de tanta vesprada intentant fer una entrada, encara que em rendia prompte, arribà un dia que decidí trencar el gel i a partir d’ahí la maquinaria començà a engrasar-se i a funcionar. Com un tren de vapor poc a poc, de menys a més i sense parar. Altre punt de inflexió va ser quan vaig llegir mal d’escola. Aquest llibre em demostrà que tots puguem triunfar en aquesta vida a base de constancia i treball i eixa golondrina aturdida (jo) despertà.

Les forma de impartir les classes també han sigut diferent. Em vist noves maneres d’aprendre entre nosaltres com per exemple els grups puzles. Una molt bona manera d’aprendre que m’ha agradat molt i que recomane als altres professors per a que utilitzen aquest sistema. Tots varem tindre una gran responsabilitat en aprendre el temari i gràcies a això aprenguérem d’una manera més cercana i amb més facilitat. Em quede també en els pòsters que varem fer on demostrarem la creativitat que tinguem i que ens facilità aprendre els continguts de classe, el cos i el moviment, d’una manera més comoda. La meua participació a classe no es la que m’agradaria, ja que tenia alguna que altra opinió que dir però per vergonya a parlar en públic no participava. Quan aplegues a casa ho penses i dius si es una tonteria... i et penedeixes. Em considere una persona molt tímida i em costa molt parlar en públic, es un aspecte que tinc que millorar en el futur i estic segur que ho vaig a aconseguir. D’altra banda he assistit a totes les classes que m’ha fet aprendre molt sobre com ser un bon educador, entendre les ideologies de les persones... i reflexionar sobre que és l’Educació Física.


Per a acabar, cal posar-se una nota, jo em posaria un 7/7’5. No més d’un 7 perquè haguera pogut fer més per aprendre més i no menys perquè he treballat molt en aquesta assignatura, sinó la que més. No he estat lo més regular que m’agradaria però em quede en el meu progrés i en tot el que he aprés.

1 comentario:

  1. Sens dubte es nota un progrés, tant en quantitat com en qualitat. I també la teva capacitat autoreflexiva (precisament el blog serveix perquè els tímids facin sentir la seva veu!). Però no és el mateix autoreflexió que autocrítica. L'autocrítica implica utilitzar la autorreflxió per identificar meus punt febles (per millorar) i els forts (per reafirmarlos). Per exemple, parles d'anar de menys a més, però on has arribat? Per què vas començar "de menys"? En què has aprofundit? Com ho has fet? Has estudiat? Què has fet amb el que has estudiat? De què et serveix? Què has après en concret i quina utilitat te? El que has après, serveix per reafirmar el que ja savies o per canviar en alguna cosa? Et servirà per millorar com professional? Potser contribueixi a millorar en alguna cosa la vida d'altres persones? Aquestes preguntes (i altres) serveixen per enfocar l'autoreflexió cap a la millora. En tot cas, enhorabona pel teu progrés! Segueix en ell!

    ResponderEliminar